Diensten

Van dagelijks beheer tot grote projecten, wij staan voor je klaar!

Administratief Beheer

  • Aanspreekpunt voor eigenaren m.b.t. financiële en administratieve zaken
  • Opstellen en bijhouden van de ledenadministratie
  • Verzorgen bank- en betalingsverkeer van de VvE
  • Opstellen van de jaarrekening en financiële rapportages
  • Archiveren en beheren van VvE documenten
  • Incasseren van de maandelijkse VvE bijdragen 
  • Voorbereiden en verspreiden van vergaderstukken 
  • Organiseren van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) en opstellen en uitwerken van notulen.

Administratief en Technisch beheer

  • Alle diensten genoemd onder administratief beheer
  • Aanspreekpunt voor onderhoudsmeldingen en storingen
  • Uitvoeren en coördineren van klein en dagelijks onderhoud
  • Opvragen en beoordelen van onderhoudswerkzaamheden klein onderhoud
  • Aansturen en controleren van onderhoudsbedrijven en aannemers
  • Beheer en verlenging onderhoudscontracten
  • Ondersteuning bij de opstelling en actualisatie van het MJOP
  • Coördinatie van schadeherstel in samenwerking met verzekeraar

Projectbegeleiding onderhoud

  • Inventariseren van de o.b.v. het MJOP uit te voeren groot onderhoudswerkzaamheden
  • Opvragen, vergelijken en toelichten van offertes bij aannemers en specialisten
  • Opstellen van gunning adviezen 
  • Communicatie met alle betrokken partijen, bestuur, aannemers, adviseurs, etc.
  • Toezicht houden op de uitvoering van de werkzaamheden
  • Voeren van voortgangsoverleg en bewaken van de onderhoudsplanning
  • Opstellen eindrapportage en financiële afrekening
  • Aanspreekpunt voor leden tijdens het gehele onderhoudstraject

Deze dienst wordt additioneel aangeboden en valt buiten het reguliere beheerpakket. De vergoeding is gebaseerd op basis van een staffelpercentage over de aanneemsom.