Diensten
Van dagelijks beheer tot grote projecten, wij staan voor je klaar!
Administratief Beheer
- Aanspreekpunt voor eigenaren m.b.t. financiële en administratieve zaken
- Opstellen en bijhouden van de ledenadministratie
- Verzorgen bank- en betalingsverkeer van de VvE
- Opstellen van de jaarrekening en financiële rapportages
- Archiveren en beheren van VvE documenten
- Incasseren van de maandelijkse VvE bijdragen
- Voorbereiden en verspreiden van vergaderstukken
- Organiseren van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) en opstellen en uitwerken van notulen.
Administratief en Technisch beheer
- Alle diensten genoemd onder administratief beheer
- Aanspreekpunt voor onderhoudsmeldingen en storingen
- Uitvoeren en coördineren van klein en dagelijks onderhoud
- Opvragen en beoordelen van onderhoudswerkzaamheden klein onderhoud
- Aansturen en controleren van onderhoudsbedrijven en aannemers
- Beheer en verlenging onderhoudscontracten
- Ondersteuning bij de opstelling en actualisatie van het MJOP
- Coördinatie van schadeherstel in samenwerking met verzekeraar
Projectbegeleiding onderhoud
- Inventariseren van de o.b.v. het MJOP uit te voeren groot onderhoudswerkzaamheden
- Opvragen, vergelijken en toelichten van offertes bij aannemers en specialisten
- Opstellen van gunning adviezen
- Communicatie met alle betrokken partijen, bestuur, aannemers, adviseurs, etc.
- Toezicht houden op de uitvoering van de werkzaamheden
- Voeren van voortgangsoverleg en bewaken van de onderhoudsplanning
- Opstellen eindrapportage en financiële afrekening
- Aanspreekpunt voor leden tijdens het gehele onderhoudstraject
Deze dienst wordt additioneel aangeboden en valt buiten het reguliere beheerpakket. De vergoeding is gebaseerd op basis van een staffelpercentage over de aanneemsom.
